در ورودی لابی

Wiki Article

دومین حذف متوالی استقلال از آسیا

به طور کلی امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع بد جامعه افرادی زیاد هستند که بنا بر دلایلی دست به دزدی و خراب کردن آرامش و امنیت دیگران میزنند و درب ضد سرقت یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای این است که با خیالی راحت و آسوده از منزل یا محل کار خود خارج شوید و نگران هیچ چیزی نباشید.

راهنمای خرید راهنمای خرید آرام بند راهنمای خرید آیفون تصویری راهنمای خرید جک پارکینگ راهنمای خرید دوربین مداربسته راهنمای خرید قفل برقی کاتالوگ و راهنمای نصب راهنمای نصب آیفون تصویری راهنمای نصب جک پارکینگ راهنمای نصب دزدگیر اماکن راهنمای نصب راهبند راهنمای نصب قفل برقی مقالات آموزشی نرم افزار های کاربردی نرم افزار کاربردی آیفون تصویری نرم افزار کاربردی دوربین های مداربسته نقد و بررسی مطالب مرتبط

برند کاله یکی از بهترین برند های درب ضد سرقت است که ساخت کشور ترکیه است دارای کیفیت فوق العاده و امنیت بسیار بالایی نیز هست که نه زنگ میزند ، نه خیلی زود خراب میشود و حتی نه میشکند.

• طراحی با پنل های برجسته و سی ان سی: درب های ضد سرقت برجسته زیباتر از درب های سی ان سی هستند اما به مراتب از آن ها گران تر هستند.

چرا که انواع درب ضد سرقت از نظر ظاهری بسیار زیبا طراحی شده‌اند، طوری‌که به ظاهر خانه و محل کار شما جلوه خاصی می‌بخشند.

واکنش آذربایجان به اظهارات کنعانی درباره مواضع باکو علیه ایران

در این نوع استراکچر با پروفیل فولادی یک کلاف فلزی به صورت محیطی ساخته می شود و سپس یک ورقه فولادی با ضخامت ۷/۰-۵/۱ میلیمتر را روی این کلاف جوش می دهند. لازم به ذکر است این ورق فولادی قبلاً به صورت سینوسی ساخته شده است و به همین صورت در قسمت بیرونی درب نصب می شود تا درب را نسبت به خمش، ضربه درب ضد سرقت چه رنگی خوبه و هر نیروی دیگر که توسط سارقین برای شکستن یا باز کردن درب اعمال شود، مقاوم کند.

• نصب درب ضد سرقت چینی نسبت به دو نمونه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک بسیار راحت و سریع تر است .

• لولاهای درب ضد سرقت چینی به صورت پنهان طراحی شده و این امر باعث بالا رفت هرچه بیشتر امنیت این نوع درب ضد سرقت شده است .

این محصولات از نظر جنس بدنه، مواد اولیه به کار رفته در کلاف آنها، روکش، یراق‌آلات و حتی برند تولیدی با هم متفاوت هستند. به همین خاطر گاهی مشتریان در انتخاب خود دچار سردرگمی می‌شوند.

نکته‌ای که می‌تواند این ابهام را برطرف کند؛ شناخت انواع درب ضد سرقت و بررسی تمامی نکاتی است که در بالا به آنها اشاره کردیم.

یکی از انواع درب ضد سرقت که در این سالها مورد استقبال قرار گرفته است، انواع درب لابی ضد سرقت می باشد.

برای بالا بردن امنیت درب ضد سرقت، در برخی از مدل‌های قفل درب ضد سرقت علاوه بر کلیدهای اصلی، دو کلید کارگری وجود دارد.

Report this wiki page