درب اتوماتیک بیمارستانی

Wiki Article

هر یک از آن ها با استفاده از این کرکره ها ساختار باکیفیت تری خواهند داشت. تنظیم نور عبوری از لت های درب به وجود این کرکره ها بستگی دارد.

سنسورهای مادون قرمز: این سنسورها، امکان تشخیص حرکت را در ساختار درب های اتوماتیک فراهم می کنند. سرعت عمل این حسگرها نیز بسیار بالا است. این سنسورهای مادون قرمز، با همه انواع درب اتوماتیک، همخوانی دارند.

نوع کاربری: در مغازه هایی که در معرض خطر سرقت هستند، استفاده از کرکره برقی فولادی یا پلی کربنات توصیه می شود.

لوازم جانبی درب اتوماتیک مانند استفاده از قفل های برقی و قفل های مکانیکی در این درب ها بسیار مهم است.

این نوع درب برای کارخانه ها مزایای بی شماری دارد. در صورت تعدیل نیرو در کارخانه های صنعتی وجود این درب ها بسیار اهمیت دارد.

معروف ترین، پر فروش ترین و پر کاربردترین درب اتوماتیک همین مدل می باشد. از لحاظ ظاهر و کاربرد به پنج گروه زیر تقسیم می شود:

درب اتوماتیک اسلایدینگ درب اتوماتیک قوس دار، منحنی و نیمه گرد برای هتل ها، مراکز خرید، فرودگاه ها، برج های مسکونی قابل استفاده است.

در صورتی که برای خرید درب اتوماتیک نیاز به مشاوره دارید، روی کمک مشاوران ما حساب کنید.

 درب های اتوماتیک شیشه ای برای استفاده در مکان های شلوغ و پر تردد ساخته می شوند و علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر بسیار زیبایی دارند.

در ساخت برخی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای، از قاب ها و فریم های محکم و مقاومی استفاده شده است که از شیشه های به کار رفته در ساختار درب محافظت می کنند.

حرکت انواع درب برقی بیشتر بخوانید به دو صورت عمودی و افقی بوده که بستگی مستقیم به نوع طراحی درب دارد. درب اتوماتیک شیشه ای به‌صورت کشویی حرکت می کند و درب اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، در اکثر موارد به صورت عمودی می باشند.

بررسی انواع درب برقی در بازار ایران دراتومات شامل سه دسته کلی می باشد که در بازار این صنف به فروش می رسد. :

اگر می خواهید رول پیچ را داخل مغازه نصب کنید طرف تخت تیغه ها، نمای کلی کرکره می شود اما برای خلاف این حالت باید از تیغه های قلاب برعکس استفاده کرد.

همچنین، نصب صحیح و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس از خرید درب برقی پارکینگ، نصب صحیح آن و ارائه خدمات پس از فروش از جمله اقداماتی است که به اهمیت زیادی برخوردارند. تضمین کیفیت و عملکرد بهتر در طولانی مدت، با انتخاب تامین کنندگان و متخصصان معتبر و مجرب، ممکن می شود. درب های برقی پارکینگ با توجه به اهمیت ویژه ای که در امنیت و راحتی کاربران دارند، انتخاب بسیار مهمی محسوب می شوند. با مطالعه دقیق و انتخاب هوشمندانه، می توان بهره وری و ایمنی بیشتری را در استفاده از آن ها تجربه کرد.

Report this wiki page