تردمیل

Wiki Article

نوع : اول با خودتان مشخص کنید تردمیل را برای باشگاه می خواهید یا برای منزل چون تردمیل های باشگاهی همانطور که در بالا اشاره شد از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به تردمیل خانگی برخوردارند چون یکسره در حال کار هستند و لازم است به راحتی قابل تعمیر باشند و تا سال ها بتوانند عمر و کار کنند.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد استفاده از تردمیل خانگی را ترجیح می ‌دهند، این است که بدون نیاز به آماده ‌سازی قبلی، در هر زمانی از روز که می‌ خواهند، می‌ توانند با تردمیل پیاده‌ روی کنند یا بدوند.

تردمیل آبی به گونه ای است که سراسر محیطی که شما در آن می دوید پر از آب است و این تردمیل ها معمولا برای افراد با برنامه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

 شیب خودکار تردمیل یکی دیگر از خصوصیان جالب آن است که سعی می‌کنند مسیر حرکت شما بر روی تردمیل را تغییر دهند تا باعث سوزاندن کالری سریع‌تر شوند و مقاومت عضلات را افزایش دهند.

البته برای این که بهترین نتیجه را بگیرید باید یک برنامه غذایی مناسب هم درکنار این ورزش داشته باشید.

راه‌رفتن و دویدن باعث می‌شود عضلات ساق پا، باسن و دیگر بخش‌های پایین تنه تقویت شود. افزایش شیب و انجام تمرینات جانبی دیگر این تقویت عضله را افزایش می‌دهد. 

اولین دلیلی كه مردم تردمیل خانگی را برای ورزش انتخاب می‌كنند راحتی است, این دستگاه به شما اجازه می‌دهد حتی در هوای برفی و بارانی، خیلی سرد یا خیلی گرم،‌ در زمان طوفان و تاریكی،‌ بدوید.

دانشمندان همچنین نشان داده‌اند که ورزش مداوم می‌تواند منجر به بهبود حساسیت به انسولین در بزرگسالان شود، اثر مثبتی که می‌تواند تا ۷۲ ساعت پس از پایان جلسه تمرینی شما باقی بماند.

تمرین با تردمیل خانگی می ‌تواند باعث افزایش ترشح هورمون‌ های خوشحالی مانند اندورفین و سروتونین شود. این هورمون ‌ها به بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی کمک می‌ کنند.

خیلی وقتا هست که حال پیاده روی داری اما حال بیرون رفتن نداری یعنی سختته از خونه بزنی بیرون و بری نیم ساعت دو بگیری و شاید هم اگر شب بخوای بری نگران هستی مشکلی برات پیش بیاد و یا از تاریکی میترسی و این موضوعات دلایل زیادی هست که ما ورزش را کنار میزاریم و یکهو میبینی سن زیادی ازت گذشته ولی ورزش نکردی برای حل این موضوع یکی از روش ها اینه که بیای یه تردمیل بخری و تو خونت کار بزاری و با استفاده از این وسیله بسیار مفید ورزش را در خانه ات برقرار کنی و ما در سایت یام برای اینکه شما یک تردمیل با کیفیت بتونی انتخاب کنی محصولات زیادی را بررسی کردیم.

همچنین، تردمیل ‌های خانگی معمولاً برای استفاده تک فردی طراحی شده ‌اند و در صورتی که چند نفر از آن استفاده کنند، ممکن است محدودیت ‌هایی در ارتفاع و وزن داشته باشد.

نباید هنگام حرکت، از موتور، تسمه و قاب، صدایی شنیده شود.

چه نوع تردمیلی بخرم

امکانات و قابلیت های تردمیلها با یکدیگر متفاوت است. اما اگر قصد خرید تریدمیل دارید، به نکات زیادی باید توجه کنید. مهم ترین نکته در هنگام خرید این است که خرید تردمیل دستگاه مدنظر شما از چه موتوری و با چه قدرتی استفاده می‌کند.

Report this wiki page